Don't leave me this way...

Godmorgon :)
Vaknade först runt sju och trodde jag försovit mig men kom på att jag börjar 10:20 och även att pappa ska skjutsa mig för han ska någonstans på vägen där... Så vaknade till ett sjukt gulligt mess från Bella som hoppades på att jag haft en bra sovmorgon <3 så omtänksam lilsis<3
Ska strax ta bort gammal mascara som jag glömde ta bort igår sen blir det att fixa mig och sånt :) börjar morgonen med "du och jag döden" som numera är en rutin för mig, ganska lugn och väldigt bra musik så... :)
Ahja ska nog dra o fixa nu så hörs vi <3

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!