Deutche

Tja! Sitter i bussen Påväg till tyskan och lyssnar på Queen ^^ det började ösregna innan vi skulle till bussen så jag blev som en jävla blöt hund -.- hate it! Slutar i alla fall 16 och teatern med klassen är inställd igen så ska hem och lägga mig i min mysiga säng med dator och mobil plus tv och mysa, funderar på att måla om naglarna och bestämma kläder för resten av veckan, så slipper jag fixa med sånt på kvällarna.
Föredraget gick förövrigt bra och jag höll mig över min förväntning, fick dock känslan att jag skulle svimma en stund där men men :)

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!