BELIEVE

Sitter i skolan just nu, har inga riktiga lektioner idag utan dom lär oss bara om datorer och internet och sånt ... Och smart som jag är trodde jag inte vi behövde dator idag så jag sitter i princip och smsar med Bella hela tiden ;) slutar runt halv tre idag så blir kanske stan med Cajsa eller hem för att packa och köpa biljetter till Stockholm. Åker imorgon efter skolan så blir att vara där till söndag. Det blir jättekul hoppas jag. Vill besöka Style by Tyras butik och även hollister :) men jaja nu ska jag fortsätta rolla och vara osocial :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!