APA

Sitter på historielektionen just nu och låssas lyssna så jag kanske klarar provet vi ska ha om några veckor :P 
Jag ser väldigt koncentrerad ut så hoppas inte läraren ba "Vad gör du?" xD 
Okej jag har helt ärligt inget att skriva men bloggar hellre än att låssas hänga med för jag HATAR historia påriktigt! 
Tröttnar som fan över att folk kollar på allt jag antecknar också, GTFO! MIN SKÄRM MINA ANTECKNINGAR ! VIll byta klass men då kan jag inte uppfylla mina "drömmar" och har ingen lust att byta skola för att jag trivs på ITG, jag har verkligen i-landsproblem ! 
Förresten så fanns det en kejsare under 300 e.kr. som hette Justinian xD Jag tänkte på Justin bieber direkt xD 
Jajajajaajajajaajaja nu ska jag fortsätta kolla på när Cajsa skajpar med Madde, puss <3 
Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej :) lust att göra ett bloglovin byte?

Svar: Brukar tyvärr inte använda bloglovin :/
Elizaveta Komarova

2012-09-20 @ 13:40:12
URL: http://missrebecca.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!