2012

Under 2012 har du:
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? nja... beror på 
Har du varit kär i någon? ja
Har du haft sex med någon? nope

Dina vänner under 2012..
Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? mh...
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja

Du under 2012..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? ja
Har du kissat på dig? nej
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? nej
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? nej
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? ja


Denna månad..
Har du varit kär? ja
Har du kysst någon? nej
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? ja!
Har du varit ledsen? ja
Haft sex? nej 

När..
Grät du senast? igår
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? någon minut sen 
Hade du kul senast? torsdags 

Vem..
Kysste du senast? Kevin
Pussade du senast? DaniBoi
Kramade du senast? Mamma
Pratade du i telefon med senast? Bror
Fick du sms av senast? Bella





Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!