Summer 2012

Här är sommar 2012 listan:

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ja
2. Ångrar du det? Nää
3. Har du varit full i sommar? Nja
4. Har du pussat någon i sommar? Ja
5. Isåfall vem? En gullig en
6. Badade du mycket? Ja
7. Rökte du? Ja
8. Snusade du? Nej
9. Förlorade du någon vän? Nej
10. Vilken låt påminner mest om den här sommarn? Popular hahaha xD
11. Vad skiljer den här sommarn från förra? Det mesta
12. Grillade du mycket i sommar? Som fan
13. Åkte du vattenskidor? Nej
14. Blev du tillsammans med någon? Nää inte vad jag vet
15. Fick du någon ny kompis i sommar? Ja
16. Tror du att nästa sommar kommer bli bättre? Det lär tiden visa
17. Har du druckit tills du spytt? Nej
18. Sårat någon? Ja
19. Förlorat en vän? Igen?
20.Träffat nya människor? Ja många!
21. Kysst en främling? Nja främling och främling...
22. Haft en sommarflört? Yea
23. Gråtit? Ja
24. Skrattat tills du kissat på dig? Hah nej
25. Tältat? Ah
26. Varit vaken en hel natt? Ja
27. Solat? Ja
28. Badat? Ja
29. Haft ett förhållande? Beror på vad för slags förhållande..
30. Gjort dig riktigt illa? Mhm
31. Gjort några nya percingar/ tatueringar? Hah tog ett nytt hål i örat spontant
32. Läst en bok? Tror de
33. Skickat fel sms med flit? Vem gör de?
34. Suttit vid datan en hel natt? Ja om inte mer
35. Näckat? Hah Nää undgick det i somras
36. Solat naken? I princip
37. Fått utegångsförbud ? Ja fast mina föräldrar är inte så duktiga på att hålla det.
38. Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja många gånger
39. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Nej
40. Varit i slagsmål? Nej
41. Pussat någon utav samma kön? Lätta pussar ja
42. Sjungit högt på ett berg? Sjunger hela tiden FTW
43. Kysst någon i regnet? Nej
44. Kysst någon i skogen? Nja
45. Kysst någon du inte borde? Ja
46. Tappat rösten? Ah
47. varit på en festival? Nej
48. Gått upp i vikt? Nej
49. Gått ner i vikt? Ja
50. Brännt dig? Ja
51. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja
52. Varit utomlands? Ja
53. Gjort ett bra köp? Ja
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja
55. haft skadeglädje? Ja hela tiden :p
56. Sovit under bar himmel? Nope
57. Vad kommer du sakna mest? Dendär killen.
58. Har du sommarjobbat? Ja
59. Har du svart ärligt på alla frågor? Ja

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!