Some shit bout me

12 HAR DU:

Ett förhållande: Nej.
En bästa vän: Ja.
Haft ett seriöst förhållande: Nej.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Mm.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Nej.
Piercing: Ja eller räknas Helix?
Skrikit åt en lärare: Ja.
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja ett par.
Några husdjur: Nej.



11 DAGENS:
Klädsel: jeans, nån snygg tee och min vita mössa
Hår: Utsläppt gömt i mössan
Låt: Don't you worry child
Vill ha: Pojkvän
Sjuka: Tankar
Saknad: Bella
Köp: En tee
Godis: En liten choklad
Attityd: Trött om det räknas..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: FUCK jag är sen.


10 FÖRSTA:
Bästa kompis: Lilit.
Semester: Utomlands? Spanien.
Köpta skiva: Tror ni jag minns?
Riktiga kärlek: Nämns inte här.
Konsert: Tokio Hotel
Fylla: tre år sen

9 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Bella
Personen som du kramade: Pappa
Personen som ringde dig: Bror
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa "jag älskar dig" till: Bella om kille så Kevin.
Alkoholdrycken: Cider.
snus eller cigg: Somras.
Bilfärd: Imorse
Filmen du såg: Räknas alla serier?
Gången du grät: för någon timme sedan.

8 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja.
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Beror på om personen är snygg i det, är ute så utseendefixerad dock.
Kalla dig själv lycklig: Nja.
Hellre ta bilden än vara med på den?: WHO the FUCK cares?
Kunna gråta över en kille: Om jag tycker han är värd det.
Kunna gråta över en tjej: Ja.
ljuga för någon: Ja.

7 VAD:
Gör du just nu: Väntar på dansen
Ska du göra imorgon: Skolan, hem, sova.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Don't you worry child
Har du med dig in på bion: Vänner.
Är det för färg på dina byxor: Svart
Är det för väder hos dig just nu: Regn.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Längden och helheten.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17.
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja.
Luvtröjor: Bästa som finns.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Ja, suktar efter det fan.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Både och. Det beror helt på personen, inte könet.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
Sommar eller vinter: Sommar.
Vilken ålder har varit bäst: när man var liten och nu.
Sova på sida, mage eller rygg: Sida. Fosterställning u know
Kyssar eller kramar: Beror på vem det är men kyssar är mysiga med rätt folk.

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!