Sista sekund

Okej... kanske dags för ett inlägg såhär 5 minuter innan idag tar slut? 
Idag har jag tyvärr inte haft riktig orka att blogga, igår fick jag pressa fram inlägg ur mig själv då jag den senaste veckan inte mår bra fysiskt eller psykiskt. Känns som om jag är en överfull hårddisk som håller på att krascha så har bestämt mig för att låta mig själv vila mer nu... 
Som idag, i skolan, satt hela svenskalektionen och koncentrerade mig på att inte börja spy för att jag mådde så jävla dåligt och fan den känslan sitter fortfarande kvar. Har fobi för spya så har inte spytt på snart över ett år tror jag :O Annars om jag har spytt så förtränger jag det bara för att undvika att sånt ska hända igen. 
Tidigare denna kväll så åkte jag till NetonNet med bror och mamma och då hittade vi en tv till mig som mamma frågade om jag ville ha "Visst!" svarade jag glatt, lastade på den på kundvagnen och gick glad iväg men bara några få minuter senare satt jag mig ner på vagnen och började storgråta, jag liksom bröt ihop av ingen anledning. Som jag kallade det DISKEN KRASCHADE! Så satt där i kanske en kvart och grät och upprepade ett flertal gånger att jag mådde illa, att jag var trött, att jag inte orkade och knas som min mamma är, så är det första hon frågar "ÄR DU GRAVID?!?!" vilket fick mig att skaka på huvudet, argt ställa ifrån vagnen med tv:n, vråla att jag inte vill ha ett skit och springa ut ur butiken för att sedan sitta vid bilen och vänta tills dem var klara. 
Och vet ni vad? JAG BRYR MIG INTE OM NÅGON SÅG! Visst folk får tro vad som helst om mig, jag bryr mig inte, jag tar inte åt mig. Jag är känslokall, ett FÅTAL personer som jag bryr mig om, ett FÅTAL som vet/kommer få veta och endast samma FÅTAL kommer jag lyssna på, och vet ni varför? FÖR ATT JAG ÄLSKAR DETTA FÅTAL! 
Nu blev det världens deppinlägg men jag är trött osv. KLAGA INTE bloggar så mkt jag orkar, 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!