random shit.

1. Har du ett par kondomer hemma? - Ett par? Har en necesär full :*
2. Vem var den senaste du pussade? - Öhm... Daniboi (brorsson)
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 9 haha xD
4. Gillar du nån nu? - Ja :/ 
5. Vad gjorde du inatt? - Sov? 
6. Och i förrgår natt? - Ingen aning 
7. Vad gör du innan du ska sova? - Flätar håret och kollar på tv 
8. Kan du prata med dina vänner om allt? Ja om dom som står mig nära
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende?: Klart som fan ?
10. Har du varit gravid? - Nej....
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Om jag hade en, så visst 
12. Choklad eller glass? Chokladglass
13. klackskor eller gymnastikskor? - Streetstyle. 
14. String eller hipsters? - Beror helt på vad jag känner fört...
15. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans
 
Tio fakta
1. Hemstad/ort - Uppsala
2. Hårfärg - Guldbrunt/svart
3. Längd - 176 exakt
4. Frisyr - Oftast utsläppt med mössa.
5. Ögonfärg - Blåa/gröna
6. Skostorlek - 40/41
7. Humör - flumm
9. har du ett förhållande - Nej
10. Vänster eller högerhänt - Vänster
 
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nja...
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tror fan jag har det
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - oj finns det sånna?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - mh...
 
Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - en halv.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja
 
fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja
2. Har du en hund? - hade*
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon
4. är du oskuld? - ja
 
Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Skulle du vilja va med någon nu :Ja
4. Skulle du vilja resa iväg : Ja fan
 
Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Ja
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja
6. Har du varit full den här månaden? - nope
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - kind of
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!