Jag vet jag vet...

1. Pizza eller hamburgare? POMMES.
2. Humör just nu? Trött
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Björn :3 
4. Tar du droger? nej 
5. Kläder just nu? strumpbyxor och tee
6. Vad sa du senast: Vad sa du senast xD 
7. Är du allergisk? Som fan mot allt möjligt 
8. Fisk eller badkruka?  FISK :D 
9. Hur många kuddar sover du med? Tre
10. Favoritväder? Regn, åska och sol samtidigt
11. Spelar du nåt instrument? gitarr, piano
12. Vem ringde dig senast? Bella <3 
13. Sparare eller slösare? Både och 
14. Tror på liv på andra planeter? NEHE?!
15. Hur många kan du lita på? 4 
16. Tror du på liv efter döden? självklart.
17. Framtidsdrömmar? Gifta mig rikt
18. Gillar du korv? OHJA ;) 
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2-3 ska jag pluppa ut 
20. Bio eller promenad? BIO! 
21. Är du kittlig? Om humöret tillåter
22. Snarkar du? Vene fan.. 
23. Stjärntecken? kräfta,
24. Rädd för insekter? Alla flygfan är läskiga
25. Äckligaste insekten? Äckligaste? FÄSTING
26. Största sorgen du har haft? ...
27. Det här är jag bra på? Att få folk att må bra och skriva och spela piano (enligt bella) 
28. Höger eller vänsterhänt? Vänster :D 
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? teleportera och vara osynlig skulle inte sitta fel 
30. Vad vill du jobba som? Något högt anställt.
31. Chips, morötter eller godis? Godis
32. Är du kär just nu? Mhm ..<3 
33. Skriver du dagbok? Kind of. 
34. Stökigt eller välstädat? välstädat..
35. Gungar du på stolen? ALWAYS 
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej,
37. Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
38. Är du rädd för blod? Ja
39. Saltar du på maten? om det behövs
40. Gillar du att sjunga? Älskar <3 
41. Anser du att du är stark? för att vara tjej, ja..
42. Brukar du sola? yup
43. Vad gör du om du får hicka? dör av garv 
44. Använder du knark? NEJ?!
45. Kaffe, te eller inget? Kaffe latte 
46. Har du en besatthet? rolla med bella 
47. Vilken färg har dina skor? Allt från lila till rött till svart,
48. Fotboll eller basket? basket, lätt! 
49. Vem kramade du senast? CowCow
50. Din favoritlåt? Be alright - JB
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? mh..
52. När vaknade du i morse? 9:17
53. Gillar du hästar? ja
54. Vem hade du velat träffa just nu? Bella och honom. och den andra honom. 
55. Vilket är det bästa året hittills? 2013
56. Är det nåt du absolut inte äter? Alla sorters bönor och shiet 
57. Vad åt du senast? Grekisk middag :D 
58. Har du en blogg? NEJ, du vet jag skriver inte på den nu.
59. Tror du på Gud? Ja
60. Göteborg eller Stockholm? STOCKHOLM
61. Var vill du bo? I ett hus
62. Vad ska du göra idag/ikväll? skypa med bella :3
63. Vad drack du senast? Youghurt
64. Vem skrev du senast med? Bella
65. Vem smsade dig senast? ^
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!