He took a step..

Ja... Ähm.. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. EN person vet hur jag mår just nu.. Ni andra som vill veta får fråga, jag väljer dock vem jag svarar till... Bäst att fråga på FB chatt eller sms, vet inte om rösten orkar prata. Vill bara vara tyst, tyst ett bra tag utan att säga ett ord, försvinna för en stund. 
Nu sitter jag och fixar ner ny musik till mobilen, tröttnat på allt jag hade förut... Håller även på med min nya bebis, 
Macbook pro 13" ;) Han är så mysig. (och ja min dator är en han... än så länge) 
Rollar även med Bella, gör mig lugn och bortkopplad från verkligheten <3 
Har försökt skriva inlägget en stund nu men fastnat i rollet och musiken, helt magiskt det är att kunna växla från att vara Elizaveta till att vara Ryan eller Samantah som verkar ha ett bekymmerfritt liv. Kan verkligen bli som mina karaktärer. Det är skönt <3 
Nu ska jag bädda ner mig, andas och bara koppla bort livet ett tag, har försökt med det hela kvällen och tack vare musik och roll lyckas jag helt okej <3 
 
PUSS <3
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!