Du var min armé

Vilken dag! 
Idag fyller bästaste LINN "MIINI" ÅR ! :D Kunde dessvärre inte närvara på "kalaset!" och är hemskt ledsen för det men jag hoppas verkligen fick en dunderdag bland oss ledare och konfirmander och även resten av dagen <3 Just nu sitter jag hur som helst i badet och rollar med bella, lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra för cover :) Tror det blir någon enkel finis som typ "Be Alright" :3<3 
Imorgon är det skola som vanligt och jag är sjukt trött.. hah..
Okej började skriva inlägget för ca 90 minuter sen och har inte kommit någevart... Vetefan varför, kanske för att jag försöker göra för många grejer samtidigt..? Blogga,Duscha, Smsa, bestämma hårfärg ecs.
Ska snabbplocka i mitt rum, välja kläder och sedan lägga mig i min supermysiga säng och kolla på Williams lista ^^<3 ÄLSKAR den serien alltså, synd att avsnitten är så korta dock :/ 
Måste även skriva en miniuppsats i engelska om någon låt som jag gillar men vetefan vad jag ska skriva... Ska hursomhelst sysselsätta mig med det resten av kvällen så hoppas jag på mer bloggning imorgon <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!