Det är gånger som denna...

...som man vill slänga datorn i väggen! Den stängdes av och blogg.se sparade inte, finfint! 
 
Hursomhelst så kom jag hem för drygt 2 timmar sen från stan, slutade 16 men drog runt med Cajsa på marknaden/stan en stund. Fick med mig godisremmar, ett par örhängen och inspiration! haha hur töntigt detdär än lät. 
Kom även på TVÅ (!) grejer idag, eller jag och Elwira respektive Cajsa kom på två saker. Dels att jag och Elwira ska skriva ett sorts brev (mer om det någon annan gång) och dels att jag och Cajsa ska ha "temadagar" i skolan denhär veckan, gäller mer outfit och sånt men det lär ni märka här på bloggen ;) 
Åhhh älskar tanken på att jag köper hårfärg imorgon, ska färga på torsdag och även ha trevlig pratstund med min bög under tiden han färgar <3 
Vill skicka iväg pappa nu när mamma är borta, till typ Tyskland eller något... fast ändå inte, vill fan själv till tyskland och besöka en fin pöjk, the distance is killing me... Och NEJ det är inte någon jag är på G med utan en kompis som jag saknar <3 Han är fett grym och äger en musikstudio (a) 
Men nog om tysken, nog om idag och nog om mig, nu ska jag bara rolla och öva på dansen resten av kvällen, puss <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!