Blue lips

Fin rubrik, jag vet... En låt vi fick höra på engelskalektionen idag så... 
Ähm, efter skolan blev det allt som planerat (nästan) 
Linn drog med mig hem och vi fixade mitt hår eftersom jag inte orkade vänta till helgen och Gnu inte kunde tidigare <3 Blev finfint! :D Ska faktiskt försöka fixa bild på det men vet inte om jag kommer lyckas, för just nu är det blött så det ser likadant ut i hela håret sen imorgon bitti får vi se :) Jag ska strax lägga mig, blir förmodligen buss imorgon då pappa är sjuk och kanske inte kan skjussa mig :( *Hoppas han kommer kunna* 
Behöver verkligen tiden på morgonen.
Kvällen gick hursomhelst ut på att skypa med Bella och messa med henne + en mysig sak <3 Saknat den saken men saknaden försvann. Orkar inte med honom :P Jag som trodde folk mognade och förändrades men nej! 
Så nu blir det sängen, är sjukt trött och behöver min sömn, PUSS <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!