Blogga senare var det va?

Shit, här sitter jag samma tid som igår (ungefär) och bloggar ^^
Snacka om att tajma ? Jaja sketesamma, jag är sjuuuukt trött men kom på att jag skulle blogga mer så blir ett lite random inlägg....
Kom hem och HITTADE en TV i mitt rum... Sedan kom Oscar hit, vi lyssnade på Lana Del Rey och Kent medan han toppade mitt hår ca 2-2,5 cm. Kaffe och morotskaka stod sedan på listan, fortfarande med musik och en massa mysigt prat, min fina bögbästis :3 <3 
Han har förövrigt skaffat rosa hår och ögonbryn ^^ Skiiitgulligt :D 
Imorgon är det kanelbullens dag också.. The Typical Sverige att ha en helt ONÖDIG dag? Gaaah.... Hatar att alla MISSBRUKAR "The typical.." asså det var grymt roligt i början men nu..? VAFAN SCREW THAT, YOLO! Hahahah nej men jag brukar använda YOLO men det är liksom inte som 
"äsch nu super jag mig full... YOLO!" utan mer som "Let's go bungyjump, YOLO!" Det är mer rimligt... Men även där missbrukar alla.. Asså orka med det svenska samhället överhuvudtaget... OCH NU TÄNKER NI RACIST! Men helvete eller.. jag tycker bara det är otroligt fel att t.ex. Böneutrop ska tillåtas men inte svenska nationalsången på avslutningar FEL,FEL, FEL! Jag själv är ryss, så typ invandrare, född i Sverige dock men det spelar inte ett skit, det som spelar roll är att jag älskar båda mina länder OCH skulle jag vilja leva som de gör i Ryssland skulle jag fucking bo där nu? Ett samhälle som är uppbyggt på ett visst sätt ska inte anpassa sig efter en grupp individer och ta bort sina rutiner.
OCH NEJ JAG ÄR INTE RACIST!
Fuck YOLO, Fuck Böneutrop och Fuck The Typical... I'm off to the pink fluffy clouds a.k.a MY BED <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!