Be stylish and beautiful <3

Tjulululu! 
Sitter "hemma" eller ja hemma hos Miini men det är i princip som hemma :) Sover här inatt för att sedan dra vidarae till Stjärnholm med konfirmanderna + ledargänget :3 Ser fram emot det faktiskt även fast det är en aning kyligt ute :) 
blir även utan dator i helgen :) Lämnar den hos Linn så slipper jag åka med den :) Duktig som min resväska är kissade den även på sig (två läskburkar började läcka...) så vi torkade upp det och fixade med lakan och grejer :3 Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska blogga om... JO jag är lycklig, från ingenstans känner jag lycka :D Det är awesome eftersom jag varit rätt motsatt den senaste månaden <3 Kanske för att lovet börjat? Fast kom på att det var lov påvägen hem från skolan, hade helt glömt bort det :O Så kan inte vara det.. För har varit lycklig sen vi kom från badet även fast jag varit negativ sprulade lyckan inombords :O Alltså så förvånad över det... Men det är underbart så ska inte klaga utan njuta så länge det varar :3 
PUSS <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!