100 frågor 100 svar

 1. Tre namn jag lyssnar till: Ello, Elizaveta & Lisa

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid försöker vara positiv
 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: För hjälpsam... 
 
4. Detta är jag rädd för: Förlora någon som betyder 
 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sms, Kärlek och Musik
 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: KAN ALLT! 
 
 
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa! Och typ sova! 
 
8. Detta vill jag göra just nu: Tjocka mig med B&J ! 
 
9. Bästa känslan: När man blir lycklig av en annan person <3
 
 
10. Värsta känslan: Att bli sårad och lämnad ensam 
 
 
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Snäll, skyddande och hjälpsam.
 
12. Är jag kär just nu? Kind of the same feelings left bara 
 
13. Jag vill gifta mig: med någon jag älskar
 
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bosätta mig utomlands, Träffa Justin Bieber, Flytta ihop med en kompis och leva livet 
15. Min käraste ägodel: min telefon och dator 
 
 
16. Något jag vill ha i present: En bil, ett körkort och pengar.
 
17. Detta har jag på mig just nu: trosor och gammal TH hoodie
 
18. Favoritkläder: Ahhh svårt... Mina jumpsuits? 
 
19. Favorit djur: Häst och Hund
 
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt möjligt förutom opera! 
 
21. Favoritlåt just nu: My life med The game och Russian roulette med Rihanna. Även alla SHM låtar!
 
22. Roligaste ämne i skolan: Datorkunskap (webbutveckling och gränssnittsdesign) 
 
23. Tråkigaste ämne i skolan: Samhäll
 
24. En bok jag gillar: 14 år till salu och first step to forever 
 
25. En film jag älskar: Footloose och Never Say Never
 
26. Favorit tv-program? Jersey Shore FTW!
 
27. Favoritdoft: Someday ! 

28. Det här äter jag helst: Något mamma lagat! 
 
29. Dricker helst: Coca Cola
 
30. Favoritgodis: Allt möjligt bara det inte är för surt eller salt! 
 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, USA och till mitt älskade Ryssland 
 
32. Färg på mina ögon: Grön/Blå
 
33. Min längd: 176 cm
 
34. Jag tror på: Livet innan
 
35. Jag spelar: The sims ! 
 
36. Person jag beundrar: Justin Bieber och min mamma! 
 
37. Så här bor jag: I ett rosa rum med massa usa grejer och blått golv (dock inte länge till) 
 
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte en enda! Alla lever ;) 
 
39. Det här tänder mig: Vältränade killar med bra humor :) 
 
40. Det här gör mig avtänd: Personer som är ohygieniska! 
 
41. Favoritfärg: Vitt / Svart är inga färger så Rosa och Lila
 
42. Favoritcitat: Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow
 
43. En hemlighet jag vet: ska jag aldrig berätta för någon ... 
 
44. Bästa present jag fått: Lär få den bästa försenade julklappen 
 
45. Senast köpta skiva: Believe
 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Allt förutom magen ;) 
 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:  Magen!
 
48. Udda förmåga/egenskap: Veta saker som inte hänt än och multitasking!
 
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en awesome katt! 
 
50. Vad lyssnar du på just nu? Girl on fire 
 
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Sovit, flyttat ut grejer och smsat! 
 
52. Var är dina föräldrar födda? Ryssland
 
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Skype
 
54. Vilken är din favoritrestaurang? Dragon Palace 
 
55. När badade du i en pool senast? Öhm nån vecka sen... 
 
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Pfft var värsta skådespelerskan när jag var liten ju! 
 
57. Hur många barn vill du ha? 2-3 
 
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera och gospel
 
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Röstar väl på något jag tycker är rimligt 2014
 
60. Vad har du för TV-kanaler? Alla möjliga... Ring telia och fråga :) 
 
61. Har du åkt moped någon gång? Mh... Mamma blev inte så glad så att säga! 
 
62. Har du busringt någon gång? Vem har inte ? 
 
63. Har du fått felparkeringsböter? Kör inte bil.. ÄN! 
 
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Fallskärm visst :) 
 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Egypten eller ett ställe i mother Russia! 
 
66. Har du en egen trädgård? Nope 
 
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Åhhh jag bara älskar The simpsons 
 
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror fan det! 
 
69. Badkar eller duschkabin? Badkar forever <3 
 
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har fan inte kollat på film på aplänge.. 
 
71. Favoritpizza? Min specialare (räkor, skinka, kebab, pommes och beasås) 
 
72. Chips eller popcorn? Chips! 
 
73. Vilken färg på läppstift använder du? Rött, olika rosa nyanser. 
 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Visste inte ens att det gick?! 
 
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nähä du... 
 
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin! Men älskar äppeljuice minst lika mycket! 
 
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Tror det var Elwira och Subway, haha... 
 
78. Favoritchoklad? Dendär med salt och nötter... 
 
79. När röstade du senast? Hahah hade ngn skojgrej i 8:An så måste varit då.. 
 
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Öhm... Äter inte tomat.. 
 
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ah :D På konståkningen men vetefan var jag har den! 
 
82. Är du bra på matlagning? Mästerkock här vettu ;) 
 
83. Klarar du att tanka själv? tankat pappas bil förr så ja .. .
 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Haha så dum är jag inte... men när JB reklamerar Proactiv blir jag alltid sugen xD 
 
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola! 
 
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja ! 
 
87. Vad var det senaste du handlade? Öhm.. Måste ha varit godis och chokladglass! 
 
88. Har du kräkts offentligt: Yes typ tre gånger... 
 
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Kan inte man kombinera båda? Och finna den sanna kärleken och tillsammans bli mångmiljardärer? 
 
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yup I'm kind of that person.. 
 
91. Har du ringt något betalnummer: 118 800 xD 
 
92. Kan man vara vän med sitt ex: Klart man kan! Men inte många vill...
 
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Mamma måste det ha varit.. 
 
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nja... 
 
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Bryr mig aldrig 
 
96. Vad har du i din väska? Plånbok, datorn, laddare till allt möjligt, skolgrejer, nycklar
 
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Rollar och kollar tv
 
98. Vad är du tacksam för idag: Att jag får chansen till det jag vill mest av allt just nu <3 
 
99. Var hittade du den här listan:  En konfirmands blogg haha xD 
 
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Tycker fan Bella, Elwira och Cajsa kan ta och plåga sig med denna ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!