Skrev ett aplångt inlägg...

... men självklart försvann det... -.- 
 
Som i inlägget innan då... Mamma trodde också det var hjärnskakning när jag kom hem och berättade.. Blir sjukhuset måndag om det inte blir bättre :/ Inte mysigt alls... 
Men men... Ska strax bädda ner mig i min mysiga säng i mitt nyrenoverade rum  och kolla på "Snow White And The Huntsman" med Kristen Stewart i huvudrollen ^^ 
Blev hämtad runt 14 av päronen och däckade två gånger på vägen hem xD Svängde även in på Coop och köpte "Julia Stars: Justin Bieber" som jag har läst igenom också :) 
 
Igår så slog jag somsagt i huvudet och mår illa fortfarande, drack ca 4 L vätska under gårdagen... SJUKT! :O Menmen, var på bio med brorssonen "Ted" blev det vi såg och jag ÄLSKADE den... Passar perfekt för människor med lika sjuk humor som jag :) Dock inte såååå barnvänlig... xD 
Innan filmen blev det lunch på NK och shopping, köpte b.la. BB-cream och en jättegullig mjukisleksak (A) 
Så ja... FInt blev det denna vecka i stockholm :) 
 
Vet inte vad jag ska skriva mer... Känner på mig redan nu att jag måste lägga mig ner en stund, innan huvudet sprängs ;) 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!