Let me tell you a story about a girl and a boy

Tja! 
Tänkte skriva lite snabbt innan jag lägger mig :) Imorgon börjar jag 8:50 vilket innebär att jag ska upp 7:00 imorgon bitti... Snacka om pain efter lovet? :P Har även bestämt mig för att prata med skolsköterskan imorgon om min huvudvärk osv. så antar att hon kommer skicka iväg mig till akuten eller vårdcentralen eller whatever ... :)) 
Känns sjukt jobbigt att behöva åka till sjukhus och grejer när man inte har någon gulleplutt att ta med sig men men... antar att det är det som kallas att växa upp ^^
 
Såg även att dom ändrat i vårt schema så vi börjar tidigare på onsdagar och slutar tidigare på fredagar, vetefan om jag ska vara glad eller inte menmen vi får se hur det blir :) 
Mamma har förövrigt förbjudit mig att dansa tills jag gått till läkaren så imorgon blir det ingen magdans för mig... Eller jo det blir det men jag ska mestadels sitta och titta på :/ JAG HATAR DET ! 
 
Bjussar på en muppig bild på mig nyss, Godnatt 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!