I've tried play it cool

Godmorgon! 
Sitter i skolan och min första lektion ska strax börja... Försov mig som fan -.- Väckarklcokan ringde 7:00 och snoozade till 7:20 sen somnade jag om och vaknade 8:00... Fick stressa som fan för bussen gick 8:10 men  jag hann med så det va chill.. dock är jag skitugly idag, onepiece och helt dött ansiktsuttryck xC 
Ska på gym med klassen idag på idrotten också, känner att det kommer bli en different upplevelse ;) 
Men jajaj nu kommer jag inte blogga fram till lunch :) 
Kommentarer
Postat av: hanna

skulle vara jätte snällt om du skulle vilja klicka dig in på min blogg.

2012-11-18 @ 14:33:11
URL: http://hhannahh.bloggplatsen.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!