Im a drummer boy so..

Sitter på bussen, som jag oftast gör på morgnarna när jag bloggar :) är lite smått död men det borde funka ändå... Idag är det "lillördag" så ska träffa min grek efter skolan och dra till mig ^^ vi ska fixa oss och föra med någon läsk ;) äkta hipsters vi är ;D
Nej nu drev jag... Vi ska inte föra... Vi ska bara fixa oss inför resturang + bowling kväll ^^
Jag och Dimitra har börjat gå på resturang fett ofta :O jag ÄLSKAR'T :D
Började även morgonen som vanligt med gulliga sms och roll till julmusik :) jag är besatt av Justins "Under the mistletoe..." När den först kom ut vägrade jag lyssna på vissa låtar för att jag tyckte att man inte kunde ta gamla klassiker osv. Men nu är jag fan förälskad :3 dessutom fick jag veta att vårt jullov börjar tidigare :D älskar mitt liv just nu, utan speciella anledningar <3
Puss :*

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!