Att vakna till Julmusik i November

Godmorgon eller vad man nu säger <3 
Fan vad jag har jullängtan... det är helt sjukt ! Jag som ALDRIG har gillat julen så mycket är fett förväntansfull! Kanske för att det änder så mycket under lovet ? <3 
Och å andra sidan så är jag en belieber och då är det fullt normalt att lyssna på Justins julalbum året om xD 
Påtal om Justin så vann han alla sina nomineringar inatt på AMA's ... Artist of the year, Favorite Male Artist Pop/Rock, Favorite Album Pop/rock <3 Så jäkla stolt!  Älskar att han faktiskt drog upp Pattie på scen :') <3 
 
Sitter i skolan och läser nya BieberTime, helt jävla besatt! :D 
Är sjukt hungrig och ska nog strax gå på lunch, får se vart jag äter ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!