Älskar att säga att jag älskar dig

Godmorgon...
Helt underbart att jag vaknar med världens halsont... Hela vänster sida...
Bloggade inget i helgen, hade inte tid! Lär inte blogga så mycket under dagen heller, kör även all in på dansen ikväll. Vet inte om jag går till skolan imorgon.. Idag är mest för att Dimitra ska vara med i klassen hela dagen, älskar min grek!
Igår kväll dödade Bella mig bokstavligen med val av julklapp till henne men löste det till slut :D älskar den tjejen alltså, hon och Yuuki gör mina dagar <3
Jaja nog om allt shiet... Ska upp nu så får vi se vilket skick jag åker till skolan i, som tur är blir jag hämtad :D

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!