15 låtar jag lyssnar på just nu


1. Don't you worry child// 2.Little things// 3. Amy// 4. Fall // 5. Zoom Into Me// 6. Bär ditt lejonhjärta// 7. Kampf der liebe// 8. Silent Night// 9.  Be Alright// 10. Jag saknar dig mindre och mindre// 11. The Forgotten// 12. Fix You// 13. Don't Judge Me// 14. Cry// 15. Welcome To The family//
 

Älskar att "Bär ditt lejonhjärta" inte alls är den typ av musik jag någonsin trodde jag skulle lyssna på... Dock bara den låten jag fastnat för. Såg titeln på EC, lyssnade, fastnade. "Welcome to the family" har jag aldrig gillat. Fick höra den innan vi åkte till Tyskland i somras. Gillade inte den alls. Nu lyssnar jag på den fett mycket.  Ingen aning om varför. Men det är iaf de låtar jag är fast på just nu... 
Kommentarer
Postat av: Anna

Green Day är nice! Lyssnat på dom sen jag var ca 11. Såg dom live på Bråvalla!

2013-07-19 @ 23:27:06
URL: http://mesboll.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!