Shredding

Så, ännu en skoldag avklarad, bara några månader kvar (Y) Idag hade vi mest matte och ekonomi, redovisade ett steg, helt sjukt! Lixom andra dagen! Iaf så satt jag kvar med Alicia och några till och hade med mig tee'na som Alicia skulle fixa och just nu har jag på mig en, blev grymt! Den gula får jag imorn ;) Har även bläddrat lite i H&M katalogen så vill ha en del :D Ska se till att köpa några grejer också! :) Har även bestämt hur jag vill ha mitt rum (Y) Så nu blir det att börja det hela bara ;) Måste få tag på jäkla hyresvärden också... Iaf så ser min rosa tee ut såhär (sorry för dålig pic) och den andra ska likna den andra (fast mindre hål )  :)
Om ni vill ha något liknande lämna kommentar så berättar jag mer :)
Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt snyggt! Du skulle inte kunna lära mig det där ? ;) KRAM <3

2012-01-16 @ 22:06:05
URL: http://waystop.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!