LÄS OCH LÄR!

Hittade denna som kommentar på videon:
Many people says that Justin is gay, well, and what if he is gay? He will loose talent?NO he will stop being the way he is? NO , so what if he is gay? the beliebers still will support him.I Dont want you love him,just respect him.

För er som inte förstod :

Många människor säger att Justin är gay, Nå, vad spelar det för roll om han är gay? Förlorar han sin talang? NEJ, kommer han sluta vara som han är? NEJ, så vad spelar det för roll om han är gay? Hans Beliebers (fans) kommer ändå stötta han, Jag vill inte att du älskar han, bara respekterar han.
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!