I'm sick, and i dont like it!

Okey, Utvecklingssamtalet gick bättre än förväntat. Twittrade lite innan och fick min tweet gillad av ett ex. antal personer ^^ Man ba okey... Iaf så åkte vi till mammas väninna sen och jag fick Converse av henne som en försenad Julklapp ^^ Ett par låga, röda PERFEKT till Våren/sommaren! Käkade iaf där och drack någon sjukt god coco schweppes(?)  Sjukt god vilket som ;) Skrev även ut lite noter till pianot, länge sedan man lärde sig något nytt :S Dessutom hade jag tänkt spela in och lägga upp här om ni vill ;) Kände även imorse att jag håller på å bli sjuk... IT SUCKS! Men för att tänka på något bättre planerade jag lite grejer i reseväg med mammi och tänkte på att jag vill skaffa unge xD Bara för att liksom ^^ Har även underbara namn jag kommit på ;) Men mer om det senare... Här är Schweppesen och den finns på Willys och Coop (?)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!