Im back to Stay!

Okej jag orkar inte bloggpaus, tycker det låter himla tråkigt! Så om vi säger att jag kanske (bara kanske) kommer blogga väldigt lite? Låter bättre va? :) Jajajajaja har gjort en massa grejs medans jag vart borta, bla. skaffat ny hobby, ändrat mitt rum och bestämt mig för en ny stil ;) Idag är det söndag så innebär SPADAG! :D Sjukt skönt faktiskt! Och juste pappa har köt en ny webbcam :D :D :D Så nu ska jag försöka mig på bättre bilder ;) Men nu ska jag spela piano och kanske spela in lite ;) Sen så sa jag tipsa om lite grejer också ;) PUSS ♥
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!