Hemma...

Suttit framför datorn ett bra tag nu, fixat lite med bilder och så och jag har även tagit bild på dagens köp, ska snart ta bild på det jag köpte på jullovet (om jag orkar xD) Skoldagen var bra, fick veta att det är fysik på nationella ! (Y) Ska strax fixa JB naglar också (om jag lyckas) så resultat kommer senare. Ska även fixa med designen lite, tänk att jag redan tröttnat :O Här e iaf det jag köpte idag :
Lip Smacker- Sprite- Lindex
Sidenband- Lila- Ohlsons tyger
Tshirts- Rosa & Gul- Stadium
ÄLSKART! Imorn ska Alicia leka Christian Audigier och klippa sönder tshirtarna :D Kommer bli AWSOME! Hittade btw min balklänning idag på en butik jag ALDRIG går in på annars, så imorn blire att köpa den (Y) Bild kommer självklart snart ;)
PUSS ♥
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!