Godmorgon ...

Haha hej alla läsare :) Vaknade för 30 minuter sen, lyckat huh? Men det blir så om man vänder på dygnet. Frågan är hur jag ska vända tillbaka det? NO one knows ;) Har iaf bestämt att jag ska göra lite grejjer med håret så fort jag får pengar ;) AWSOME thing alltså.. :) Vet inte vad jag ska göra idag, 1 vecka kvar till skolan, så plugga skulle vara något :) Får se... måste fixa internet till min bärbara också, får inte sitta vid pappas :( men ändå (a) Kom på nu att jag har många grejer jag måste göra...
♫ Ringa *******
♫ Duscha och ha minispa
♫ Städa mitt rum
♫ Fixa naglarna
♫ SPELA PIANO (ska lära mig Let it be)
♫ Planera mitt framtida rum färgerna brun, vit, svart står på fråga :)

♫ Spela in några låtar 

Så vi hörs väl senare , PUSS ♥

Bästa bilden, men Biebs löser en såndär på 1 minut xD

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!