Ärligt?

Vaknade av världens mensvärk runt 7, la mig 3 så kändes perdekt redan där... sen så hittade jag inte medicinen jag brukar ta mot värken, saken var den att det var slut och mamma kom runt 1 så jag fick lida som fan i 6 timmar. Försökte somna om men det funkade inte, blev bara powernaps i 5 minuter tills jag vaknade till av smärtan igen. vart alldeles kallsvettig och bestämde mig för att ringa mamma runt 12, ringde och hon skulle svänga förbi apoteket. Då fick jag lite hopp iaf! (Y) Hon väckte mig när hon kom hem (13.34) så hade iaf fått sömn, bestämmde mig för att åka med mamma till hennes väninna så jag inte dog i min ensamhet. Tog en tablett, klädde på mig och åkte iväg.. Suttit vid datorn i kanske 3 timmar nu men kom på att jag har en blogg, typ nyss -.-' Haha... Så aa jag lever iaf :)
Hur har er dag varit kära läsare? ♥
Hitta en störtskön bild på google :P
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!