Årets första naglar !

Hade lite tråkigt så målade naglarna och tog lite bilder för att ni ska kunna ta del av denna enkla manikyr.
Här är allt material jag använde:
Nagellack Nr 54 från Depend
Nagelfil O-P-I
Strasser från Ryssland
Tandpetare
Topplack från Depend (ej med på bild)
1. Börja Med att fila naglarna så som du vill ha dem
2. Måla tipparna med valfri färg (i mitt fall nr 54 från Depend) i två lager
3. När du målat ringfingret med andra lagret, plocka då upp strassen med hjälp av tandpetaren och placera mellan tippen och nageln
4. Låt allt torka och på med topplack OBS! kör lite extra topplack på ringfingrarna så håller strassen längre!
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!