I can barely move ♫

Tjulululu alla grymma (och ni andra...) Jag som är sådär lite halvgalen bestämde mig för att snooza liiiiite längreimorse vilket blev ett resultat av skrik och panik ;) Va i skolan  (vart annars?), idrott och jag säger bara, Typiskt Calle att köra värsta fysen på slutet men men.. Jag lärde mig iaf att serva i badminton *stolt* Sen efter lunch så lockade jag ut Brandmaier från tråkiga jensen med BLUU! :D Såå blev en promenix till ica med han o Icia där vi köpte bluu o marabou! :D Senså när alla sagt hejdå å Sebbe gick sin väg ville ja inte ha mer choklad och han fick leka ninja för att jag är vääääääldigt skillz... :D Sen så blev de en massa med skoltröjor efter skolan och sen ryska där pappsen va tvungen och va med -.-' sabbade hela grejen med ryskan liksom... Menmen kom hem, åt mat o nu sitter jag här och tjockar mig ;) Ska strax fixa allt inför imorn då de blir skridskor istället för en normal hederlig skoldag ;D

Salooooong Suckers ;D


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!