u don't know me

Jag har insett att allt inte blir det man tänkt sig
Jag lyssnar på Justin
Jag pratar galet speedat!
Jag tycker om att umgås med människor som får mig att må bra
Jag avskyr när folk inte kan stå för det dom säger, eller hålla det dom lovat
Min bästa vän existerar inte. Jag har många nära vänner ist.
Min ex bästa vän heter ...
Kärlek är grymmt (ibland..)
När jag borstar tänderna grimaserar jag i spegeln
När jag lagar mat blir det GRYMT!
Jag tänder på ABS! och charm
Det
sexigaste yrket är - HELT KLART BRANDMAN! (sexiga brandmän, inte gamla gubbar)
Det är charmigt när killar visar känslor
Jag är rädd för mig själv

Den värsta känslan är att vara nervös, orolig eller rädd.
Den bästa känslan är
att känna lyckan i kroppen.

Jag är bäst på att säga saker på ett konstigt sett
Jag är sämst på att stå upp för mig själv på ett rätt sätt.
Om jag va ett djur skulle
jag vara en enhörning ^^

Om jag va en insekt skulle jag vara äcklig.

Om jag vore ett redskap skulle jag
vara ett grymt redskap!
Jag kommer alltid att undra varför det blev som det blev
Det finaste som finns är
BEBISAR!
I sommar leva alla dagar som om de vore mina sista!
Senast jag grät var ett tag sen
Jag kan låssas som om inget har hänt
Jag kan inte leva utan humor
När jag tänker på dig ler jag innombords
När jag bakar så bakar jag allt möjligt
Min mobiltelefon är grön (skal u know..)
När jag vaknar på morgonen är jag kissnödig
Innan jag går och lägger mig tänker jag på dig ♥
Just nu tänker jag på dendär lilla underbara känslan
Bebisar är GULLIGA!!!!

Idag har jag
dött 1000 gånger om
Ikväll ska jag sova
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!