Tidsfördriv

1. Vad heter du? (Ditt riktiga namn) Elizaveta Viktoria Komarova 
2. Vad kallas du? Ello, Ryssen, Lisa 
3. Vad vill du bli kallad? Ello 
4. Födelsedatum? 25 juni '96
5. Stjärntecken? Kräfta 
6. Lunar? aldrig haft 
7. MSN? gammalt 
8. Helgon? Que?
9. Vart bor du? Uppsala 
10. Vart är du född? Akademiska Sjukhuset 
11. Har du en egen dator? Aa :)  
12. Vilka är dina närmaste tjejkompisar? Bella, Dimitra 
13. Har du något husdjur? inte längre 
14. Vad ska du göra i sommar? Förmodligen allt möjligt :D 
15. Favoritfärg? Lila och Rosa 
16. Turnummer? 13
17. Vad älskar du mest? Familjen och vännerna
18. Intressen? DANS
19. Favoritartist? Justin Bieber 
20. Favoritlåt med din favoritartist? Love me like you do, Fall (in session) och Never let you go
21. Namnsdag? 19 november
22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn)  Elizaveta Viktoria Roseburn
23. Vad heter du på din msn just nu? använder inte.
24. Hur många online? 0. 
25. Vem är 10:nde online? 0. 
26. Vem har du blockat? 0. 
27. Hur många olika grupper har du? 0. 
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nope :) 
29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok? använder inte. 
30. Isåfall - hur många? 0 
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Ojoj... Kolla inlägget HÄR
32. Beskriv ditt hår? Lite över axeln, guldbrunt/choklad
33. Har du några piercingar/tatueringar? Har Helix, vill ha navel, tunga och 5-6 tatueringar
34. Vart skulle du bo om du fick välja? USA ( California, New York, Florida, Texas ) 
35. Bor du i lägenhet eller villa? lägenhet.
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!