Skaaaaaajp

Haha gick runt på stan samtidigt som jag snackade med Bella och Felicia på skype^^ ganska så underhållande om ni frågar mig ;)
Nu sitter jag på bussen hem, köpte med mig en present till Danil och en till Sofia :) köpte även en sak till min moster och en pyjamas till mig ;) lär ju fota allt jag köpt om jag orkar annars blir de som de blir :) får se om vi drar ner en sväng på gränby också eller om det kommer sluta med att jag städar mitt rum <3 puss så länge <3
Gammal bild på mig i Sakeepas keps :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!