Maj 2012 ♥

 
Skaffade ny Facebook :D 
Hängde väldigt mycket hemma hos familjen Mattsson och även ute i Norberg :) 
Hade mysiga kvällar framför öppen brasa, spelade kubb, och åt på Elsa Anderssons ^^
 
Hade kind of en Photoshoot med Linn och Oscar ute i Ekeby som avslutades med korvgrillning @mattssons
 
 
Var på Sleepover helg med OP, hade tre stopp med start hos Linn och sista stopp hos Alicia, passade på att ta en bild med min grek ^^
 
Tog spexfoto med klassen, alla skulle se ut som Forsén men lyckades väl inte så värst xD 
 
Åkte iväg till Gabriels stuga med ett härligt gäng och spenderade en helg där.. 
Vi grillade, bastade, sov i tält, badade och hade kul på dansgolvet till Loreens seger i Eurovision 2012 som även blev den nya plågan ^^
 
Hade show i skolan, sista showen i nian vilket innebar ett stort gråtkalas med en massa känslor inblandade. 
Sjöng "The final countdown"  med hela nian vilket började glatt och slutade gråtandes <3 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Väggblomman.

Hejsan!
Du råkar inte vara intresserad av att läsa lite ny fanfiction? Jag har under den senaste veckan slagit mig själv med häpnad när jag av någon underlig anledning kom på en idé för en bloggnovell och också förverkligade den med att faktiskt börja skriva. Något jag aldrig trodde jag skulle göra.

Novellen är nästintill så gott som fri från grammatikfel och skrivfel. Är grymt noggrann med detta, då det alldeles för lätt vill försura läsandet.

Ta dig en titt! Gillar du den inte så kan du glömma den, även om jag skulle vilja kunna påstå att den i alla fall är värd att kika på en halv sekund.

Ha en underbar decemberdag och tappa inte bort dig i snöyran!

// Väggblomman, författaren av BelieveThis.blogg.se

Svar: Grymt! Faktiskt letat efter en bättre Justin novell, tackar grymt mycket och hoppas du får en fortsatt bra dag :D
Elizaveta Komarova

2012-12-17 @ 11:49:25
URL: http://believethis.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!