Januari 2012 ♥

 
 
 

Vid tolvslget den första januari 2012 startade jag bloggen med detta inlägg:

"Tja! Mitt namn är Elizaveta men jag kallas för Ello, jag är 15 år gammal och ska börja sista terminen i 9:an! I gymnasiet ska jag välja naturvetenskapsprogrammet men nog om det ;)

Namnet BEAT-LESS, alltså satt i datarummet (ja vi har ett sånt) såg på tavlan med The Beatles på och tänkte mixa lite med det. Beat Less betyder också slag lös och ja det är  väl så jag känt mig många gånger, slag lös (inte kunna slå tillbaka på något vis).

Varför jag startar denhär bloggen? Jag vet faktiskt inte, somsagt har jag haft många bloggar, tröttnat och tagit bort dem, sen ångrat det och börjat om igen. Så nu är jag på samma bana igen men hoppas på å stanna ett bra tag.

Känns som om jag startar bloggen på rätt dag också, 1:a Januari 2012. En bra start på det nya året liksom!

Designen är lite sugig sådär just nu, men ska fixa den snart ! ;) 

Än så länge ha ett GOTT NYTT ÅR ! :)"

 

Gjorde ett quiz med frågor om 2011/2012:

Har du träffat några nya personer år 2011? 
Ja många :) 
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Positivt dem flesta ;) 
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? 
Ja gud, och hälften minst ska man skämmas för :S 
Hade du några nyårslöften 2011 ? Höll du dem? 
Nej fast i år har jag löften ! :D  
Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012? 
Ja.. Sommaren och Valborg, eller vafan säger jag JAG SAKNAR ALLT! 
Det bästa du har gjort i år? 
Lärde känna nya personer som har god inverkan på mig :D 
Ditt största misstag? 
Tycker inte jag gjorde några (a)
Hur har du firat jul i år? 
Bra, hemma hos bror och firat hans son (min ängel Daniboi) och hemma hos mammas vän med lite skumpa! 
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
Fest Hos Mange, Danza Kuduro, Levels by Avicii och massa andra! 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Kämpat för honom..
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Vart tillsammans med ett svin! 
Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
MYCKET! xD 
Blev du kär under 2011? 
Ja! 
Har du legat på sjukhus under 2011? 
Nä tror jag slapp det? 
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk? 
Ja
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Familjen och dagen efter stack jag för typ resten av sommaren ^^
Vem fick dig att må bra? 
Mina gamla vänner och dem "nyare" Alicia &Linn ♥
Vem saknade du? 
Dendär killen..
Har du flyttat under 2011? 
Nope but i wish! 
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Gladare haha.. :) 
Vad ser du fram emot 2012? 
Gymnasiet, Valborg, Sommaren och allt året bjuder på ^^

 Never Say Never: 

Såg filmen för 11:e gången den 6:e januari 

 
Var besatt av "Shreddade" och "Waved" tröjor/linnen
 
Gjorde en grym loggbok (kalender) till sista terminen i 9:an
 
Ville skaffa barn, kom på namn och var allmänt larvig
 

Dampade på bror:

"Ibland hatar man sina syskon bara, thats it! Blir väckt av min bror (som bara skulle vara hos oss i nån minut) med den här lila konversationen

B:"Lisa, har du sett nyheterna idag?"

Jag: "Näää hurså?"

B: "Du vet han Bieber? Han har blivit påkörd av en bil!"

Jag: Jag hoppar upp ur sängen och skriker "Du är en IDIOT!" smäller igen dörren och tänker igenom allt, går till datorn och dubbelkollar så det inte är sant.

Senså igår, när vi satt o snacka om något säger bror plötsligt

B: "Sluta skräpa ner Facebook med Justin Bieber"

Jag kollar surt på han och svarar "Jag skräpar inte ner" reser mig upp och går.

Trevligt att ens egna bror är en HATER ... Men men jag är stronger och som Biebs sjunger i Bigger "And all the haters, I swear they're so small from up here. 'Cuz we're bigger, the love is bigger, you're bigger & I'm bigger"

Tycker det stämmer rätt bra faktiskt ;)"

 

Solade solarium till och från

 Hittade en grym kommentar på en Justin Bieber video: 

"Many people says that Justin is gay, well, and what if he is gay? He will loose talent?NO he will stop being the way he is? NO , so what if he is gay? the beliebers still will support him.I Dont want you love him,just respect him."

 

Spenderade grymt mycket tid hos Alicia och drömde om en MACBook (inte visste jag att jag skulle sitta och skriva sammanfattningen för året på en)

"Haha Tja!

Sitter just nu vid Alicias MAC och funderar på att skaffa en egen ! Men vart ska man få tag på 12000? xD Haha sen håller vi på med vårat "lilla" projekt ;) Ska nog äta snart, blir grillat och äppelpaj till efterrätt :D Haha menmen vi hörs väl senare ! (Hoppas jag!)"

 

 

Hittade en text jag älskade.. Eller en som jag tyckte stämde: 

"They say OMG, we say OMB.
They say COOL, we say EPIC.
They say HEY, we say AYE.

They say AWESOME, we say SWAG
They say GIRL, we say SHAWTY.
They say SHOES, we say SUPRAS.
They say ONE, we say TIME,
They say FAN, we say BELIEBER,
They say YOU CAN'T, we say NEVER SAY NEVER
They say OBSESSED we say DEDICATED 
They say SEXY|YUMMY|ADORABLE|HOT|AMAZING and we say JUSTIN DREW BIEBER! ♥"

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

de borde finnas rehab för beliebers/directioners/andra overly obsessed fans

Svar: Jaja Lolwira :)
Elizaveta Komarova

2012-12-20 @ 22:26:56

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!