FINALLY!

OKEJ ALLTSÅ JAG ÄR GRYM! :D
Har äntligen gjort klart grunden till min nya design, nu är det bara headern kvar som älskling ska göra och sen får vi se när jag publicerar den :D Den är otroligt mycket mer annorlunda än vad den jag har nu och några nya funktioner finns med :D Dock går den under rosa och vitt, kanske kommer ändra den lite under 2013 men planerar att ha grunden kvar :) '
 
Annars hörs vi när vi hörs, fellas! Jag kommer bli borta en bra bit in på morgondagen och vid 17 ska jag vara på stan för att öva inför uppvisningen klockan 19 ;) 
  
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!