Sorry! Att jag inte skrivit på hela helgen :/ Men tro mig, det kommer ;) 
Annars då gårdagen (30/12) spenderades mestadels i sängen men när jag väl klev upp blev det att arbeta på designen som nu är förändrad och helt klar! ^^ 
Den kommer ut vid midnatt eller lite senare (1/1 2013) 
Har näääästan packat klart till älskling också... Känner mig sjukt stolt ^^ 
Har även börjat fundera på en novell nu.. Både Oscar och älskling tycker jag borde skriva en så tror det kommer bli min sysselsättning på tåget <3 Om inte det så ska jag kolla på film men förmodligen hinner jag med allt, speciellt om jag känner mig själv rätt, då jag är väldigt rastlös av mig ;) 
Nu ska jag hursomhelst lägga mig och rolla massor med älskling.. eller iaf tills jag somnar ;) PUSS <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!