Årets...

Svarade på samma lista förra året, tar den även nu : 
Har du träffat några nya personer år 2012? 
Massvis! :D 
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Positivt oftast :) 
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? 
Hahahahaahah Ohja!  
Hade du några nyårslöften 2012 ? Höll du dem? 
Nja... Höll 3/4 löften ;) 
Någonting/någon du saknar 2012 och vill ha 2013? 
Slutet av sommaren, resorna, Valborg
Det bästa du har gjort i år? 
Jag har lärt mig att stå upp för mig själv och vara mig 
Ditt största misstag? 
Största misstaget? Lyssnat på andra när jag borde lyssnat på mig själv 
Hur har du firat jul i år? 
Inte firat ännu men om 12 dagar då smäller det ;) 
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2012?
 Call me maybe, Boyfriend, Final Countdown, Gangnam Style, Fuck U Betta, Ortens Favoriter, Fix you, Night of my life, Mannen i den vita hatten, Don't you worry child, Internet friends..
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Träffat folk och löst problem
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Lyssnat på andra 
Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
Hahahaahah du... Som läser detta... Borde veta att jag är ganska pinsam av mig, alla dagar, året runt ^^
Blev du kär under 2012? 
Som fan 
Har du legat på sjukhus under 2012? 
Yep, senast för en månad sedan 
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk? 
Ja
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
Hade konfirmationsundervisning, sedan hängde jag med tjejerna mina :)
Vem fick dig att må bra? 
BELLA, DIMITRA
Vem saknade du? 
Många, bla. familjen, gamla vänner.
Har du flyttat under 2012? 
Räknas min säng som har flyttats runt i lägenheten? Bor ju praktiskt taget på den 
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Gladare haha.. :) 
Vad ser du fram emot 2013? 
Resan till Bella, kryssning, dansen, sommaren, valborg 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!