Är det värt?

Jag som aldrig egentligen riktigt brytt mig om julkalendern.. 
Funderar dock om jag ska titta ikapp på serierna som redan varit, kanske kan bli intressant :) 
Jaja... Mår illa som fan, gjort hela dagen. 
Efter skolan blev det en sväng på stan, köpte present till Yuuki som fyller 15 imorgon :D och även lite smågrejer :P Har suttit och slagit in paket nu också, två till bella och ett till Dimitra.. Har även hittat paket till lite andra folks :D Hoppas de blir glada ;) 
Annars då? Mår allmänt pissigt, trött på all skit runt omkring... Antar att jag bara slutat se det positiva i allt... 
Just nu finns det bara vissa saker som jag ser positivt:
1. Västerås nästa lördag, träffa massa folks.. b.la. Emma och Kevin ^^  
2. Jul & Nyår som firas med familj och släkt
3.Resan till Nybro (Träffa älskling)
 

Liksom allt positivt jag kommer på atm. och för er som inte vet står atm för At the moment ;) 
Har massa skit som bör göras i skolan också
fucking tyskaprov
historieprov
Samhällskompletering
Samhällsuppgift 
 
Men jaja.. ska fixa mig och lägga mig i sängen... Förmodligen sova om jag orkar, annars blir det SATC på tv, dubbelavsnitt och sedan HIMYM ;) 
 
PUSS <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!