An ugly personality destroys a pretty face

Godmorgon <3
Hade otroligt lätt för att kliva upp idag trots att jag satt uppe en bra bit in på natten :) ganska så imponerad av mig själv... Dagarna jag har sovmorgon klarar jag inte alls av att kliva upp lika lätt även fast jag lägger mig kring samma tid...
Idag är även en fullspäckad dag efter skolan,.. Måste leta efter utstyrslar till jul, nyår och även ett bröllop (även om det är lagt nästa augusti) folk lär ju vara ute efter balklänningar O sånt och då vill man ha tag på en klänning ändå så får kolla idag ;) ska även grundstäda och massa annat.. Bl.a. Fixa grejer till bloggen ;)
Antar att vi hörs senare idag <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!