15-16 December 2012 ♥

Hej igen, nu är man nyduschad och har precis laddat ner Disney's "Lady och Luffsen" från år 1955. 
Är världens lyckligaste och kommer nog vara det ett jävligt bra tag framöver ^^
Fick äntligen tag på efterlängtade biljetter till Justin freaking Bieber, ståplatser och allt  :D :D :D *överdrivet lycklig*
Sedan är jag kär, inte sådär "som när man var liten", utan sådär riktigt jävla kär... Har varit det ett bra tag också men märker av det som starkast nu, Love you om du läser ♥ 

Livet går fan bra nu, även om det sker fort och oväntat, med sina små gropar på vägarna... 
 
Bara 16 dagar tills jag sitter hemma hos Bella och bloggar, bara 8 dagar till julafton och 15 till det nya året ^^ hoppas verkligen på att få träffa några folks innan året tar slut, typ i mellandagarna men vi får se ♥ 
 
Ska nog sova nu, imorgon väntar skolan och kanske ryggmärgsprov med Dimitra, ska även hämta ut mina älskade biljetter
 
Kommentarer
Postat av: Kajsa Med K

tävling vinn justins bok och parfym!: http://flirtatious.blogg.se/2012/december/tavling-2.html#comment
:)

2012-12-17 @ 18:43:52
URL: http://kajsamedk.blogg.se
Postat av: sara

Hej, gillar du justin Bieber borde du klicka dig in på min blogg, skulle bli jätte glad :D Undrar också om du ska på hans konsert? kram

Svar: Haha ja jag ska på hans konsert :) kram
Elizaveta Komarova

2012-12-17 @ 19:01:54
URL: http://biebersbaby.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ryggmärg? :s är hon sjuk? <3

Svar: Dom misstänker att hon har borelia, men hoppas att det bara är ett virus som inte är farligt <3
Elizaveta Komarova

2012-12-18 @ 11:18:01
Postat av: sara

sv: va kul. vilka platser har du? och vilken dag? :D

Svar: Har en ståplats till den 22:a :D
Elizaveta Komarova

2012-12-18 @ 13:43:33
URL: http://biebersbaby.blogg.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!