Skype ;)

Sitter just nu och skypar med Billie och chattar med folk ^^ Skitkul har jag... eller inte (?) Vi har gäster hemma och jag orkar inte sitta ute blad dem så jag sitter inne i arbetsrummet med min laptop och chillar ^^ 
Mitt bloggande är lite B men det får ni leva med för just nu så är allt KAOZ! Jag förstår verkligen inte mig på vissa saker men men ^^ Imorgon kommer Daniboi hit och jag ska försöka sova fett mkt i helgen för jag mår pissilla och har skitont i huvudet KONSTANT! 
AHja nog om det... Fick min kalender idag, den vart feeeet fin ! ^^ Pappa tyckte dock det var ovärt 300 kr men det tyckte inte jag ^^ Ahja jag har inget vettigt att blogga om faktiskt, bara att det äntligen är helg och jag är sjukt trött osv.. 
PUSS
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!